אלפי דפי גמרא ופרקי תהלים יילמדו וייאמרו על ידי מאזיני "קול חי"

    במקביל, המאזינים נקראים לצבור זכויות ליום מתן תורה באמצעות התחייבות ללימוד דפי גמרא בחג (לגברים) ואמירת פרקי תהלים (לנשים). המאזינים מחייגים לתיבת ההודעות של הרדיו: 03-9039039 ומקבלים על עצמם את הלימוד ואמירת התהלים. פרסים – ספרים מתנת ממלכת התורה "עוז והדר" – יוגרלו בין המשתתפים
    עמית דניאל No Comments on אלפי דפי גמרא ופרקי תהלים יילמדו וייאמרו על ידי מאזיני "קול חי"

    "קול חי – קול התורה": בתום יום שידורים מיוחד לעידוד קביעת עתים לתורה, ייערך ביום חמישי בירושלים מעמד גדול לכבודה של תורה, בסיום מסכת קידושין, בהשתתפות גדולי ישראל, רבנים ולומדי שיעור הדף היומי הגדול בעולם ע"י הרב בנימין מילצקי

    לימוד בחברותא • אילוסטרציה
    במקביל, המאזינים נקראים לצבור זכויות ליום מתן תורה באמצעות התחייבות ללימוד דפי גמרא בחג (לגברים) ואמירת פרקי תהלים (לנשים). המאזינים מחייגים לתיבת ההודעות של הרדיו: 03-9039039 ומקבלים על עצמם את הלימוד ואמירת התהלים. פרסים – ספרים מתנת ממלכת התורה "עוז והדר" – יוגרלו בין המשתתפים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יוזמה תורנית ברוכה מבית "קול חי": ביום חמישי, יומיים לפני חג מתן תורה, יוקדשו כל שידורי התחנה, משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הקטנות של ליל שישי, ליום שנועד כולו למטרה אחת: התחברות לתורה ועידוד לקביעת עתים לתורה.

    רבני ושדרני התחנה, הרב חיים איידלס, הרב אייל אונגר, הרב משה בן לולו, ידידיה מאיר, אבי מימרן, מרדכי לביא, מנחם טוקר, אלעד כהן, יהודה שוקרון, יוסל'ה אייזנבך, אריאל ברמן והגב' רחל פסטג, יגישו את התוכניות הקבועות שלהם במהלך היום, כשהתוכן היחיד בתוכנית יהיה עידוד וחיבור המאזינים לעולמה של תורה.

    במקביל, המאזינים נקראים לצבור זכויות ליום מתן תורה באמצעות התחייבות ללימוד דפי גמרא בחג (לגברים) ואמירת פרקי תהלים (לנשים). המאזינים מחייגים לתיבת ההודעות של הרדיו: 03-9039039 ומקבלים על עצמם את הלימוד ואמירת התהלים. פרסים – ספרים מתנת ממלכת התורה "עוז והדר" – יוגרלו בין המשתתפים.

    יום השידורים המיוחד יסתיים בשעות הערב, באירוע גדול ומרשים לכבודה של תורה, בסיום מסכת קידושין וסדר נשים של שיעור הדף היומי הגדול בעולם, הנמסר מדי יום בשעה 5 מפי מגיד השיעור הרב בנימין מילצקי. המעמד יתקיים בבית הכנסת "חסדי נפתלי" ברחוב הרב אגסי 3 בשכונת הר נוף בירושלים, בהשתתפות גדולי ישראל, רבנים, אישי ציבור ולומדי הדף היומי ובשידור חי בקול חי.

    מיד לאחר מכן ישודר קומזיץ ישיבתי מיוחד, לכבוד חג השבועות, עם שירים המתאימים לחג מתן תורה, בהשתתפות אמני הרגש, מהיכל האירועים "קונקורד" בבני ברק, בהנחיית יואלי דיקמן.

    אבי רוזן, מנכ"ל "קול חי": "זהו תפקידו וייעודו של 'קול חי', להפיץ את בשורת התורה, ולעודד את לימוד התורה. אין מתאים מיומיים לפני חג מתן תורה, להתנתק מכל ההווי האקטואלי והחדשות השוטפות, ולהתחבר למה שמחבר את כל היהודים, בכל מקום בעולם: לימוד התורה".

    בצלאל קאהן, מנהל התוכניות של "קול חי" אומר: "לא זכיתי להיות מחובשי ספסלי בית המדרש יומם ולילה. יחד עם זאת, כמי שב"ה קובע עתים לתורה מדי יום, אני רואה לעצמי זכות וגם חובה, יחד עם מגישי התוכניות, לרתום את המאזינים, רגע לפני קבלת התורה, לרעיון גדול ונשגב של עידוד קביעת עיתים לתורה. אני בטוח שאחרי יום השידורים המיוחד יהיו רבים שיצטרפו ללגיונו של מלך, בקביעת עתים לתורה, כל אחד כפי יכולתו".



    0 תגובות